Altec Software

Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων

Ένα CRM σύστημα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τις επιχειρηματικές σχέσεις, τα στοιχεία και τις πληροφορίες που συνδέονται με τους πελάτες τους.
Η αποθήκευση και η διαχείρηση γίνονται σε μια κεντρική τοποθεσία ώστε η πληροφορία να είναι προσβάσιμη απο πολλούς σε παγματικό χρόνο.

Αξιοποιήστε τα δεδομένα των πελατών σας για να δημιουργήσετε ισχυρότερες σχέσεις

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Paperless Connect:Αυτόματη και ασφαλής αποστολή& παραλαβή των ηλεκτρονικών τιμολογίων και τυχόν άλλων εγγράφων (π.χ. αναλυτικών χρεώσεων, σχετικών παραστατικών).

Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση

Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση

Αrchiving Connect: κατάργηση του φυσικού χώρου αποθήκευσης κατάργηση του χαρτιού και των κλασέρ κατάργηση κόστους εκτύπωσης.